My Web


Thursday, June 2, 2011

law0k ter-barbee giler!!! khas utk peminat ManU...haha3

Assalamualaikum...

Ari nie aku nak kongsikan satu adegan vide0 dimana alex fergus0n memang pandai bercakap dalam bahasa kite..bahasa melayu laa ape lagi...huhu3. Seperti di entri aku yang lepas berkaitan kekalahan ManU terhadap Barcelona pada perlawanan EUFA CL sabtu lepas. 

Selaku jurulatih yang telah membawa pasukan nyew ke final tetapi kalah, alex ferguson telah ditemuramah oleh wartawan Malaysia,yang bernama awang selamat.. Tapi, memang pakcik fergie nie tak leh terima kenyataan sampai nak tumbuk muke wartawan tu kerana merasa tak puas hati pada keputusan perlawanan malam tu.. Sama2 kite saksikan kat bawah nie k...
"
"
"
"
"



carik sendiri kat youtube

'00hhookkk..00oohoookk'......hahaha3..da tua macam tu laa.. 
'Aku tumbuk muke kau'...hehe3..gangter gak pakcik fergie nih..hahaha3.


Lawak beben0r..nak putus urat pankreas aku nih ketawe..wahahahaa3..




*Buat peny0kong taksub 0r fanatik ManU semua janganlah marah k..nie sekadar gurauan jer k.. Kalau xleh nak gurau2 gi duduk sungai Amazon laa.. "mala kulu kulu..mala kulu kulu" ape p0n tak boleh...hahaa3.

3 comments:

Naddia said...

aihetyu!!!

FirdAus BluRtz said...

hahaaa3...fanatiknyew dye ngn MU tu..hahaa3..

Liyana Zahim said...

Wuakakakakakakakakakaakakakakakakaka..Seksila pkck batok! Muahahahaah..

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v