My Web


Sunday, May 29, 2011

Ayam sungguh kau!!!!

Nak ckap banyak p0n tak guna...Sembang dalam selimut bolehla cakap berapi-api kan. Kan aku da cakap teng0k dulu sejarah terdahulunyew. Jangan memalukan diri sendiri dengan bercakap tentang fakta yang mengarut kerana terlalu taksub mengikut nafsu diri. Tak usahla menjadi peny0kong kerana mengikut majoriti orang. Semua tu belum terbukti kehebatannye p0n.

Ayat kat atas tu semuanyew bukanlah ayat yang berbaur p0litik tapi ayat tu ditujukan khas untuk peny0kong2 pasukan yang dah menang-gung kekalahan 3-1awal pada pagi nih. hehe3. Kesian pasukan ManU,hanya beberapa ketika saje memegang posisi dalam kawalan bola setelah di anak ayamkan oleh pasukan favourite aku iaitu Barcelona. kahkakaaahhh..aishhh..xbaek ketawa sangat, nanti marah lak peny0kong2 MU law membacanyew nanti..hehe3. 

Mengikut kepada perlawanan yang aku bersengkang mata untuk tengok pagi ni, ape yang dapat diperhatikan adalah corak permainan yang ditunjukan oleh pasukan barca begitu kemas sekali. Permainan yang agak selamber, rileks dan penghantaran kemas antara pemain menyebabkan pasukan lawan menghadapi kesukaran dan kepenatan untuk mencuri bola. Kawalan bola juga begitu taktikal dan memang terbukti keupayaan barca dalam skill individu setiap pemainnyew.

R0oney botak tu seperti tak boleh menerima hakikat bahawa Messi malam..(eh pagi ke mlam???aaahh lntaklaa same jer gelap).. nie begitu lincah dan hebat sekali berbanding beliau. Memang benar ramalanku..eh macam lagu lak..hehe3. Messi pasti akan menjaringkan gol pada perlawanan ini dan terbukti benar sekali. Begitu juga kepada Pedro dan D.Villa, berjaya membuat skill yang terhebat dan termant0p untuk jaringan g0l..tak dapat disangkal lagi..Tahniah di ucapkan...^_^v

Papep0n diharap penyokong2 ManU tak usahlaa nak frust menonggeng yerr.. Belajarlaa menerima hakikat bahawa pasukan barca memang hebat!!!..huhuu3. Jangan ade plak keluar berita es0k ade orang terjun bangunan KB Mall kerana tak tahan dikutuk member2 kerana kekalahan pasukan ManU atau tak tahan selepas membaca entry nie sudaa...hahaa3.


Tahniah Barca!!!!! PEDRO,MESSI AND VILLA u r the best 0f the best!!!!!





UEFA Champion League milik Barca!!!!! Congratulations Josep Guardiola...

dalam tangan!!!hehe3....

nak tengok pic lagi klik ni..

*Bestnyew teng0k pasukan dan penyokong barca meraikan kemenangan pagi nih... Tak bestnyew teng0k reaksi muka peny0kong ManU es0k...Camnelaa agaknyew reaksi d0rang meraikan pasukan dorang menang-gung kekalahan di gelanggang sendiri..hahahaa3.. aishhh..tak bek kutuk2 taw.. tapi nak kutuk jugak..tak tahan da nie..wakakakakaa...hahahaa3.

Masa tengah waktu nak abes permainan tadi dan2 jer kamera fokus kat Alex fergus0n.. Yang aku tak boleh blah tengok terketaq-ketaq tangan dye genggam penumbuk..penyakit parkis0n ke hapew orang tua tu..hahaaa3. Sebenarnyew dye menahan kemarahan sangat ler tu...merah abes teng0k muka.. Coach dye p0n dah reaksi macam tu, taktahu la law para2 peny0kongnyew camne plak kan..wahahaha3. Wahhhh, panjang t0l entry aku pagi nie..haha..ser0nok sangat bab2 ngutuk nie..hehee3. Sowi lah yerr wat penyokong pasukan ManU. Aku da memang anti dari dulu dah pasukan tu...So time ni lah aku nak bantai cukup2 kan..kakakakaaah2.



2 comments:

Naddia said...

aku benci kau

FirdAus BluRtz said...

aku benci ManU...hahahaa3

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v