My Web


Sunday, May 22, 2011

Keser0n0kan tahap deWa




Assalamualaikum wbkt.....

Huuwaaaaaa...ari nie aku ser0nok giler.. Siang tadi aku dengan member pergi jalan2 kat kuantan.. Sambil2 tu cuci2 mata laa..bukan cuci pinggan 0r kuali yer...huhu3. Paling best aku berdua gi layan filem Kongsi kat wayang.. Pehhh!!! Memang beshlaa citer tu.. Lawak sampai nak terpecah perut den..huhu3.


Dan bile aku balik rumah, aku jadi macam terperanjat m0nyet ala2 orang utan bile nampak modem TM tesergam indah duk atas pc aku.. Nampak macam streamyx da pasang jer... Pastu aku teng0k swicth memang da terpasang da dan langkah seterusnya mem-0n kan pc la...ape lagi...hahaaa3. Mase tu memang terase nak lompat2 macam monyet da...maklumlah kt umah da ade internetlaa katekan...huhu3

Lepas nie bolehlaa aku selalu nak update bl0g nie dan bolehlaa layan fb sampai pengsan guling-guling..hahahaa3. Terima kasih wat epi merangkap member aku yang keje kat TM sebab sudi datang pasang kat rumah aku ni walaup0n kau terpakse menunggu sebab kitorang takder tadi..hehehe3.

 ^_^v peace no war!!!! pe kaitannyew???..huhu3


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v