My Web


Tuesday, May 31, 2011

Takder keje time keje...

Assalamualaikum...

Minggu cuti2 sekolah nie, budak2 yang sekolah tu besh lah dapat duduk rumah. Yang tak sekolah tu memang lagi seronok lah sejak azali lagi dpt duk saje lepak kt rumah. Dengki sungguh aku..huh!!!. Aku nie nama jer keje kat sekolah tapi cuti sekolah aku keje gak. Gaji banyak tu jer tak pulak naik2. Hurmmm.. b0san sungguh duduk sorang2 kat bilik nie. Nak install game besh2 kang k0mputer lak zaman pak kaduk. Adoii..Layan vide0 blues jer laa..

Nak update entri nie p0n dah tak der idea. Tulis jer la ape yang pat0t.. Entri pendek jer nih...tapi ok la kan, sekurang2nyew rajin gaklaa aku menaip ni walaup0n skit. Takla macam minah kat bawah nie... Cer korang teng0k...
#
#
#



Dermnn!!!..Jem panas aku..Sepatah haramjadah aku tak faham ape yang dye nak wat lam video nie.. cakap skit,senyap jer lebih..macam budak b0ngok jer..kuikuii..Korang teng0klah semua playlist dye kat y0utube tu...Macam **kimak..LoL.



*Aargghhh bosan sungguh...layan jambu lagi besh...huuuuuhuuuuuu...:'( ... =Suke sangat maksudnyew..hahaha3.

4 comments:

Liyana Zahim said...

Hape pon tak boleh hape pon tak boleh! Hahahahahha~ Layan vid blue ar pew lg..

FirdAus BluRtz said...

mala kulu kulu...mala kulu kulu... hahaha3..vide0 rosak ni..nampak 'bluescreen' jer...hahahaa

Naddia said...

amek bantal dan tidur la

FirdAus BluRtz said...

lagi besh law ade tilam...hehe3..
tak baek ngulor waktu keje..hahahaa3

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v