My Web


Monday, November 28, 2011

Aku sudah diGari... Kamu jangan Nakal2. Jage tunang tu leklok.

Assalamualaikum wbkt.

Pada tanggal 27 November 2011 bersamaan 1 Muharam adalah tarikh yang bersejarah bagi diri aku. Pada hari itu adalah hari pengikatan antara 2 hati, 2 hubungan dan 2 buah keluarga. Maka dengan itu dengan rasminya aku telah begelar "tunang orang," dengan orang yang paling aku sayang.. Aku sangat yepiiiii....hehehe3.. (gatai noh....:).


Kat bawah nie aku nak share kegembiraan bersama2 korang semua...
Lihatlah....!!! hehe3

"

"

"





0keyh ni baru sikit... law nak tgk lagi lebey2 sila gi ke fesbuk aku k...:). K,laa da letey nak taip, mau gi h0neymoon jap...huhu3.










*Aku da tak boley nak nakal2 da macam dulu... nak pewitt2 kat awek laen p0n da tak b0ley skunk.. Darah aku skunk sangat manis n boley wat air sirap...tak payah beli gula.. nak tak?? nak tak??...:p

2 comments:

Liyana Zahim said...

taniah daussssssssssssssssssssssssss!!!!!! :)

FirdAus BluRtz said...

thankzzzzz liyanaaaaaaaaaaaaaa!!! :p

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v