My Web


Friday, July 22, 2011

Tahulah keeper Malaysia tu orang kampung kau!

Grrr....memulakan entri tiba2 dengan rase geram. Tak puas hati ngan member sendiri, tapi ade gak rase macam lawak n nak tergelak..hahaa3..

Assalamualaikum..

Macam nie citernye, ade lah 2 orang member baik aku nih macam tak puas hati ngan wall post aku kat fesbuk ari semalam.. Ini gara2 kecemerlangan sorang keeper malaysia yang bejersi no.1 ketika Malaysia XI vs Chelsea yang berkeputusan kemenangan berpihak kepada chelsea 1-0. 

Semalam kat wall aku tulis keeper tu asal orang felda jengka jer, itulah yang 2 orang member aku tu tak puas hati.. Tahulah Farizal Marlias tu kawan k0rang sama2 mandi paya dulu..mancing sama2.. tahulah dye tu orang kampung ka0..haaa ambiklaa nak glemer ka0 sorang2..hahaha3. Tapi tak salahkan kalau aku gak nak tumpang glemer,lagip0n aku duk sebelah jengka jer ngan jengka korang tu.. Rase bangga gakla ade sorang wakil anak felda jengka jadi keeper kebangsaan.. Hebat plak tu.. Takder "b0l0s saja dinding itu" p0n pintu g0l malaysia.. Lepas tukar keeper baru tembus,tu p0n macam tak berapa nak tembus gol tu dan jadi kontroversi lak.. Ape2 p0n, permainan Malaysia semalam dah menunjukkan peningkatannyew pun. Syabas!!!.

0k,laa wat member aku yang 2 orang tu..ermm nak cakap ape erk kat korang..haa!.. law korang nak sangat title orang tempat ka0..ni aku letak dan aku post kat blog plak... Farizal Marlias keeper terbaik Malaysia ketika menentang Chelsea berasal dari Felda Jengka 18.(aku jengka gak tapi sebelah laa, 17..hehe3). Haaa..puas hati tak??!!! hahahaa...


korang2 semua kalau nak add dye kat fesbuk, klik sini okeyh..










*Aku tak giler glemer macam member aku yang dua orang tu...hahaha3..

2 comments:

Liyana Zahim said...

Kahkahkahkah.. Kin slm kat mmber due org tu ek?

FirdAus BluRtz said...

hehee3..bisa diatur tp jgn lupe bg novel baru se, oke?? hehee3..:p


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v