My Web


Friday, July 1, 2011

Dapat mesej dari budak gampang...

Tadi siang lepas jumaat aku gi jenjalan kat bandar,sambil2 memandikan kekasih aku..dah lame dia tak mandi,hampir 2 minggu..tu laa da bucuk dah..bau tungkik..hahaa3. Memang syokla tempat mandi tu, siap ade bulu2 lagi..Kene ketiak geli woo..huhu3.

Balik rumah jer terus fikiran rase macam tak best jer, seperti reaksi budak2 darjah satu disuruh tengok ceramah ahli politik kat tv. "Pe jadah??!!! Wat abes duit mak bapak aku jer bayar kat astro ambik pakej kartun!!!" jawab budak tu laa.. huhu.. Aku masih tak tahu nak watper.. Isu pergaduhan tak setel lagi..adoyaiii..

Setelah seharian aku menunggu mesej dari sidia, akhirnya enf0n aku berbunyi.." selamat hari raya aidilfitri mulia..bla..blaa.." ringtone dye. Bukan maen excited aku capai fon.. Dengan pengharapan sidia yang bagi mesej ucap maaf atas kesilapan lalu..huhu.. sekali aku buke...

"Yang! Dapatkan video lucah (18sx) hebat,lawa,lucu&barang baek punyew!!! Taip ON ZAR sms ke bla..blaa.."
sender : 0195403716 = (budak **kimak)

terus wat aku macam nak maki orang jer.. Naseb baek aku sayang kredit..grrr.. kalau tak......








*pernah ke korang dapat mesej camtu??? ape korang wat ???huhuu3 @_x

4 comments:

Liyana Zahim said...

Alaik cuci2 yg ade bulu iteww... Hahaha.. Len kali jwb blik msg tu cani...


Aku punye aksi lg baek punye!


Hahahahahahahahaahah~

FirdAus BluRtz said...

hehe3..kene muke besh bulu tu....:p
Hahaha tu laa yg nak balas tapi syg kredit lak..kikiih3.

Raden said...

aku nk men mesej la dgn no tu malam2..mesti layannnnn

FirdAus BluRtz said...

haha3..cube lah....

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v