My Web


Monday, June 27, 2011

susahnya nak faham orang pempuan nih!!!!

assalamualaikum...

Malam nie da beberapa kali aku berguling2 atas katil nie. Macam orang putus cinta la plak. Nak kate aku frust menonggeng takder maknenyew...3 ketul ayam Kepci abes aku melantak tadi. Selera gajah kot macam tu. Tapi tu laa, dalam hati nie tetap rase tak keruan..arrhh ayat...

Susah betul bagi seorang lelaki yang berjiwa kental macam aku nie nak memahami ati seseorang wanita. Maklumlah aku bukannyew kumpulan Jambu..ade taman lam hati beb!!! Aku cume ade taman permainan jer dalam jiwa aku nie sebab tu laa susah nak jiwang2 dan romantik2 nie. Aku tak fahamlah kenapew jiwa perempuan nie sensitif sangat??? Ade salah cakap sikit dah merajuk.. Kalau tak pujuk tarik muke pulak, pastu sampai balik p0n tak bertegur.. arrhh...susahnyew... aku tak pandailah nak pujuk2 nie..cume boleh mintak maaf jer..huhu3..

Kadang kadang rase tak tahan jugak tapi tak leh watpe lah sebab dah sayang punyew pasal, terpakse terima jugakla seadanya. Macam mane dan bile lah aku boleh nak faham ati orang pempuan nih tak tahu lah..huhu3.. Mungkin bergantung pada masa dan tempat kot.. Dah tak mau kegelisahan ni terus menghantui diri sendiri.. 5 kali aku jatuh katil sebab berguling2 macam nie. Harap orang2 pempuan p0n kenelah memahami ati orang lelaki jugak..(asyik lelaki jer yg nk kene faham pempuan..mne aci..huhu3.).

Luahan hati dimalam hari.....

Malas lah nak layan perasaan sangat..bukan masalah aku p0n, masalah member je kot..lantaklaa dye setel sendiri.. aku gi teng0k maharajalawak lagi bag0s...(5 kali dah teng0k siaran ulangan).


hahahaahaaa...(gelak sorang2)..






*aku da jadi macam xbetul jer malam ni...taip entri p0n macam orang gile jer..haaaa..aku memang seorang yang blurr.... Time kasih pada yang sudi membaca.. L0ve u all!!!....(^_^)v

6 comments:

zaeimah ismail said...

ppuan mmg sensitif kowt...^^
terima je la....

Liyana Zahim said...

de pompuan yg senstitif gile babas.. Anda lom jumpe lg yg camtu.. Hahaha.. But im not.. Sbb da bese bkwn ngan adik2 laki n kwn pon rmai laki.. So sensitip tacing2 wa talayan der.. Hahahahaha~

FirdAus BluRtz said...

Suke wanita yg boleh jadi satu kepala dan jiwe yg sama..ade 'taman permainan' dalam hati..hehee3..:p

zaty said...

pmpuan ni unpredictable. kdg2 dia ok kdg2 tak. huhu
naseb la klu dh dpt yg kuat mrajuk tu.

MyMye MyMya said...

hehe ala, jgn la smpai jatuh katil...:D

FirdAus BluRtz said...

jatuh katil laa sbb maen guling2...hehehe3

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v