My Web


Saturday, June 25, 2011

manisnya kurma ini??? hhaaaa...semputt..!!!

assalamualaikum...

Malam yang membuatkan aku seperti tersampuk iblis syaitonirojim apabila menont0n maharajalawak final tadi. Sampai nak terputus urat kentut dan usus perut aku ketawa dibuatnyew. Macam dah kene sawan kucing dah.."tanjat boboi"!!!..huhu3. Lawak dorang memang giler babi babyboy laa.. terbaik dari ladang gandum.

Arrhh..malas nak taip panjang2..nak cakap p0n takguna,kalau tendang da c0nfirm tak kene..sebab kaki pengkoq.. OMG!!!..hahaa3.. Memang aku dah jangkakan dari awal lagi kumpulan Sepah memang akan jadi juara lah. dan terbukti malam nie dorang dapat gelaran maharajalawak tu.. Lawak dorang memang lawak melayu tulen lah. "baek punyew"..Tak sia2 aku ngundi.. u are the best br0!!!.. Mungkin rezeki anak shuib kot..huhu3. Papep0n yang lain p0n best gak..Tahniah wat semua..

Keputusan 1(sepah) 2(jozan) 3(nabil) 4(jambu)...Terbaik!!! ^_^v peace Y0ww!!!!

p/s: nabil best dapat duit sorang2..lebih dari yang lain lain lg..dengki aku..grrr.. Nabil,belanjew aku evo10 sebijik boleh????hehee3

Majulah industri lawak untuk negara!!!


ni part 1 dari sepah..law nak tengok yang lain2 gi cari sendirik kat y0utube k.




*memang senak perut ketawe guling2 atas lantai teng0k lawak dorang semua tadi..nasib baek tak hilang nyawe...huhu3

6 comments:

Liyana Zahim said...

Mmg bagozla sepah mng sbb JOZAN tu sarkastik n bajet up!

FirdAus BluRtz said...

yup..tahu xperr... memang sepah layak jadi juara..persembahan yang konsisten tiap masa berbanding jozan ade down ade up..huhu3

Raden said...

ling...ape trademark kite ling??









baik punye :p

FirdAus BluRtz said...

hahaaa...haaaa sempuutt...:p

Fyqa said...

syg sepah. auwww

FirdAus BluRtz said...

sepah da best!!!

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v