My Web


Tuesday, May 3, 2011

j0m heb0h..j0m berjemur....

Sebut pasal jom heboh semua orang mengeluh pahit...eh silap..tu trademark iklan tongkat ali..hehe3..
 Pastinya semua orang tahu dan pernah pergi di j0m heb0h yang diajurkan oleh stesen tv 3 kan.. Memang heb0h laa suasana kat situ...dah name p0n jom heb0h kan..bukan j0m memancing atau jom kencing..hehee3.



Baru2 nie bersamaan sabtu dan ahad lepas,jom heb0h telah diadakan di kuantan. Aku macam beselaa,tahun ni mesti pergi punyew..maklumlah da 4 tahun tak pergi.. Sebab tu tak dpt nak update bl0g 2,3 ari nih..huhu3. Nak gi tu memang excited gaklaa..Dahlaa dapat cuti 3 ari kan..Nak ajak buah hati,dye ade exam lak..last2 ajak member jelaa. Rase kureng best sebab takder bunga..takder seri lam kete aku..huhu3.

Aku gi ari ahad jer..sampai kat situ jalan sesak macam cibai jer...Seb baik aku dpt gak parking..tu p0n kene bayar mahal. Macam bayaran parking first class padahal tempat park kete tu panas giler..Lantaklaa asalkan dpt parking.. Dan macam beselah keadaan di tapak j0m heb0h tu penuh dengan manusia yang tak der keje mase tu. Memanglaa manusia yang ade, takkan kambing gurun lak kan..huhu3. Macam2 ragam ade, yang tua, muda, nenek, yang nampak punggung,baju xcukup kain ade, yang berbikini, rambut pacak2 dan yang tak waras p0n ade. Bukan setakat yang tak waras je,yang sindrom down p0n ade.. huhu3. Macam2 ada!!! mcm astro lak,padahal tv3...:p

Aku excited gi situ sebab nak teng0k Melodi live..manelaa taw dapat masuk tv kew..baru jeles orang kampong aku nnti..hehe3. Sebenarnyew aku nak teng0k zizan jerr..Dapat teng0k muke zizan live p0n ok dah..aku minat giler kat dye..huhu3. Lepas sejam aku duk berjemur kat atas padang tu,memang panas giler larr..ramai gak aku teng0k wajah2 orang yang sebek duk tunggu kat tengah panas tu semate2 nak teng0k melodi..dan akhirnya dapat gak aku jumpe zizan ngan dira...Zizan memang sporting lisbon giler laa...gaye dye memang semart abes ditambah pulak ngan hidung dye yang besar tu..mach0 beb!!!..hehe3. 



Paling best dapat jumpe gak ngan tiz zaqiyah..cun giler minah tu...putih melepak bagaikan tepung gandum yang bertaburan di lantai..huhu3. Tapi syang tak dapat nak ajak dye kapel..ehh silap..hehe3..tak dapat nak ajak dye begambar..ngEe3..:-p. Lepas abes melodi tu p0n aku ngan member p0n gi laa jalan2 sambil usya2 awek kat situ..hahaa3..bukan usya awek tapi usya cekedis yang berharga RM10.00..huhu3. Sempatlaa borong 2,3 bag... Lepas penat lelah berjalan kat situ kitorang p0n gi laa beli air.. Bapaklaa mahal syiaal...RM2 sebekas..bese singgit je orang jual..memang cari untung bt0l laa dorang nie.. Tapi ape leh wat,tekak da mer0nta2 kering...

Tapi kitorang tak duk lame kat situ...lam kul 2 lebey aku da blah dari situ dan gi kat east cost mall atau bese mat2 rempit sebut ECM... Aku ngan member aku banyak buang mase kat ecm jelaa. Lepak2 di sofa merah sambil mata menjuling2 usya aweks yang sedang berjalan2 disitu..huhu3. saje nak cuci mate,sebab da banyak masuk habuk kt padang tadi..huhu3.

Kitorang balik umah waktu malam..Mase perjalanan nak gerak balik tu, paling aku bengang bile ade geng mat rempi mot0r cabuk duk sibuk nak rempit kuar simpang. Macam cilakew dan macam lahanat bile ade sebijik motor mat rempit tu hampir nak langgar kete kesayangan aku tu.. Memang sipi2 mau kene..law kene memang aku langgar lagi sekali dorang tu...perangai macam taik jew..macam lah mot0r ka0 laju sangat..law hebat sangat ambik motor cabuk ka0 tu kejar LC aku teng0k..huhu3..

Papep0n percutian aku selame 3 hari nie tak jadi sia2 lah...enjoy beb dapat gi jalan2... Nak tunggu turn tahun depan lak law ade rezeki gi lagi...hehe3.





*00oohh tiz zaqyah...semalam aku termimpi2 ka0 lam tid0...heheeh3..

No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v