My Web


Wednesday, April 27, 2011

0oohh Selsema Babun...

Bangun pagi ari nie kepala rase berat giler..macam ade pinguin gem0k duk joget atas kepale aku nih. Mata lak berair jer macam orang stim hisap ganja. Tiba-tiba aku takleh bernafas dan kesemputan telah melande..

Dammm... Ape yang harus aku buat... Nak gi kerja p0n terase malas..kemalasan yang teramat sampaikan law boleh mandi p0n nak suh mak yang mandikan..bukan orang kamp0ng..nanti dorang igt nak mandikan jenazah lak..huhu3. tak0t2..Aku malas sebab xlarat nak berjalan..

Badan lak terase gigil macam orang sangap pil kuda (ecstasy).. Padahal pagi nie panas jerr, camner leh terase sejuk semacam jer nie..bukan nyew ade hantu kak limah balik rumah p0n..

Aarrrhhh...apekah yang terjadi  nihh.. Mukus/hingus lak asyik keluar meleleh jer kat hidung nie..  Pat0tlahh aku selsema babun rupenyew atau dalam bahase zimbabwe nyew dikenali sbg flu..adik beradik glue..sbb hingus p0n leh jadi gam gak ape...huhu3. 



Adoii...aku da seperti gaye se0rang penagih jer ari nie..hidung lak asyik kesumbatan...Nak taip bl0g nie nie p0n tak brape nak larat..nie p0n aku taip tanpa berfikir..aku da blurr...




Papep0n harap sape2 yang bace entri aku ari nie, hope u'all pless pray f0r me k. Japp..japp.. aku nak....
 

AAAHHH...ermmm xjadii.. 



AAHHHHH...CHH00000...!!!!!.



 Sowii...sebab mengotorkan skrin korang ngan hingus aku nih...huhu3





*saje-saje mengade mintak simpati..huhu3.. :-p

No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v