My Web


Tuesday, May 10, 2011

2 orang yang cilakew!!!...

Aku tengok tajuk entri kt atas tu p0n da wat aku panas!!!.. Nak taw sebab ape..jap nak tunjuk pic manu-sia tu jap...

#
#
#

Javier Hernandez(chicharito)
name chicharit0 macam name air kanak2 ribena jer..hahaha


Nemanja Vidic
 teng0k muka p0n gua da rase macam nak bagi tandukkan jarak 12km ..huh!!!


Sebab ape aku bengang ngan dua pemain nie??? Sebab dorang nie cam lahanat menjahanamkan pasukan pilihan da blues aku.. Cilakew sungguh.. Wat penat taik mate aku jerr teng0k match malam tu..Tapi camnep0n pasukan favourite aku masih ade.ngeh3.. Makan tanahlaa ka0 nanti MAn u ooii.....hahaha3.. g0oo Barca!!!!..... Barca VS Man U 28/05/2011...UEFA Final Live.. Pless vote 4 Barca...hahaha3.

2 comments:

Naddia said...

peehhh siot! gua sokong man u la oi!!

FirdAus BluRtz said...

tak men laa MU....pasukan koya jer lebey..hahahaa3

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v