My Web


Tuesday, April 5, 2011

pembalasan bagi pembunuh kucing!!!!

Assalamualaikum...

Ermm bangun jerr pagi2 cam bese laa ciap2 nak gi keje.. Da ciap2 pakai baju sume, cam bese gak laa terus bergerak ke dapur...

Ibu kucing aku lak sibuk menyalak k0nonnyew nak bermanjew ngan aku tapi sebenarnyew dye lapar tu..huhu3. Aku p0n memang tengah lapar gak dan try laa usya ade makanan ape kat situ.. Bukak je periuk..demm.. nasik lak tak der.. Bukak lak tudung tudung saji harap2 ade sisa makanan semalam..jemmmm...aku da jamed panas...kos0ng, tak der ape yang terhidang..
Last2 makan roti ngan jem jer...huhu3.

Lepas siap sume aku p0n keluar gi hid0pkan enjin kereta tanpa menghiraukan kucing itam aku yang kelaparan tadi tu..Ka0 cari laa makanan sendiri..aku da kasi 2 ringgit nanti pandai2 laa ka0 beli k.
Sesudah enjin kereta mencapai kepanasan 60 darjah calcius, aku p0n undur laa dari garaj..

TIBA-TIBA!!!!!......DAMMM...DUUMMMM...DEMMMMM...aku ternampak pembunuh anak kucing aku ari tu...Pehhh!!!! terus menyirap darah aku sehingga mencapai 102'c...segale carut marut terus keluar dari mulut tanpa ade sekatan @ roadblock..Aku p0n dengan segera terjun dari kereta dan melakukan serangan hendap..pembunuh tu plak duk tengah sedap dating ngan makwe dye..
Tanpa berfikir jauh kedepan aku p0n terus menerjah ke pembunuh itu.....


Kucing tu memandang aku seperti ternampak makanan whiskas bertaburan di depan matenyew..Terkesima dye memandang aku. Mungkin aku nie semart sangat kot..huhu3.

Tanpa menghiraukan walau ape p0n perasaannyew terhadap aku mase tu aku p0n terus sepantas kilat yang aku dengar semalam, aku telah......memperkosa menghayunkan kaki tepat pada...



Nah rasakan penendang maut aku!!!!..memang tepat pada buntutnyew.. Lintang pukang kucing Oren tu lariii...hahaha3.. Puas hati aku... Tulaa pembalasannyew untuk first date nie..Jumpe lagi nanti penyeksaan seterusnyew akan muncul..
Lepas tu aku masuk semule lam kereta untuk meneruskan perjalanan dengan perasaan eppy dan tersenyum riang..hehe3..

TaMaT.



*teringat pesan 0rang2 tua dulu...buat baik berpada-pada, buat jahat memang kene tendang bunt0t..huhu3. ^_^v

3 comments:

Naddia said...

aaa! ko tendang kucing pon kire jaat gak! sok ko pulak terime pembalasan


weh..jadikan la ruang komen nie jadik popup window. senang nk komen weh..

kasih pemelihara agama said...

nie sape yang bunuh sape nie??kucing 2 xberakal,kita manusia nie berakal bley pikir baik buruk.maafkan je la kucing 2 walaupun ie hanya seekor binatang.die tetap hamba Allah.sama macam kita. :)

FirdAus BluRtz said...

naddia : masin laa mulut k0 nadia...da terime da p0n pembalasannyew..huhu3.nyesal..nyesal..


Kasih : Xbunuh p0n kucing tu, juz kasi gertak jer sama dye..huhu3

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v