My Web


Monday, April 4, 2011

Gambang 0h gambanG!!!!

Assalamualaikum.. Ari nie nak ceciter sket tentang percutian aku sabtu lepas. Kat manew aku gi, haa cer teng0k kat tajuk entri atas tu..situ lah aku gi. Bagaikan dirasuk ant0o,xcited giler aku nak gi situ. Yelaa, 0rang xpernah gi lagi macam aku nie memangla leh jadi giler skejap cam tu.huhu3. Tambah2 nak maen air, memang peberet aku lah sampai kepale p0n leh masuk air.hahahaa3.

Sesampainyew aku kat situ, rase macam da tak sabar aku nak melangkah terjun dari kereta. Tapi aku nie jenis segan skit pakai seluar pendek sampai kene marah ngan 'my darling'..yelaa nak maen air kene laa pakai seluar pendek kan, tak kan nak pakai seluar jeans lak kan. Nanti jin nak pakai ape lak kan..kukuuii3. So terpakse laa aku pakai gak.

Sesudah aku meregister dan memakai gelang kertas yang ade cop tu, aku n my darling p0n masuklaa ke situ dengan perasaan takburnyew. Pagi2 tu tak derlaa ramai sangat orang p0n. Tapi best gaklaa dapat teng0k gelagat orang2 mandi kat situ. Yang tak boley blaa aku teng0k, bile ade sorang makcik tu dengan selamber duk meniarap sambil menonggek atas pelampung tu mase maen air 0mbak kt situ. Dahlaa gemuk, pakai seluar ketat lak..Pehhh!!!! terkesima jap mate aku dibuatnyew. Nasib baek 'my darling tak memperasankan dirinyew mase tuh..law x naye aku..huhu3

kat bawah nie ade serba skit pic yang sempat di snap oleh aku mase kat situ ari tu...teng0k jerlaa..






 my girl (l0ve u s0 much)




Papep0n memang terbaik dan best lah tempat tu....Ade mase nanti mau gi lagi..huhu3....









*tak puas hati sebab dalam air tu ade kahak manusia yang tak bertamadun..syiaalll..yiiaaarrkkk!!!..
*balik jer rumah teng0k2 kucing kesayangan aku mati di bunuh lak..huhuuk3..:'(   nantila aku citer lak..

No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v