My Web


Friday, April 15, 2011

hidup kene ade perubahan..

Assalamualaikum wbkt.

Ari nie nak citer skit jer tentang perihal diri sendiri. Nak tulis entri panjang2 tapi idea da lari tadi s0 terpakse laa citer skit2 jer.. Ape yang aku nak citer nie tak der laa penting sangat juz nak ckap aku baru wat header baru tuk blog aku nih..


Tu jelaa nak ckap p0n. Amacam, ok x header aku nih???hehe3. Wat yang simple2 sudah.. Semalaman aku kusyuk wat menatang nih..Nie p0n aku gune basic photoshop jer..tu p0n yang version 9.2. Nanti laa nak belajar lagi aplikasi photoshop tu, nanti da expert bleh laa wat yang lagi gempakz..hehe3

K,laa idea aku nak tulis p0n da empty. So pape p0n hidup kene sentiase ade perubahan, dari yang baik kepada yang lebih terbaik. Peace 4 all...!!!! ^_^v

No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v