My Web


Monday, April 18, 2011

Ape hal dorang menyibuk datang kat cnie???!!!

Alamak!!! pendatang beramai-ramai suda datang ke tanah air kita. Ape yang dorang wat kat negara malaysia nie. Gawat nih!!!..

Baru-baru nie aku ade la wat jungle tracking kat dalam hutan jengka nih bersama member aku. Alangkah terkejut n tersawan beruknyew aku bila nampak ade kem pendatang kat jengka nih. Dari negara seberang semuanyew. Ape jadahnyew dorang datang cnie..Ade permit kew dorang nih??? dah laa ramai..

Ni antara pic2 markas dorang yang sempat aku snap..


 nie kem dari indonesia

 
 nie dari thai.

nie lagi...


tengok ni...

 Tawanan diikat pada tiang dan diseksa dengan cara menyula menggunakan batang buluh.. Kesian kat dak yang tak bersalah tuh..sungguh kejam..arrgghhh...#$%$%..








dan ini lagi....

#
#
#
#
#


aku di Medan..hahaha3
Alamak!!! terkant0i suda pic aku tgh p0sing baek punyew tu... Hahahahaaa3.. Sebenarnyew nie semua pic kat kem jambori pengakap kat jengka baru2 nie bagi sambutan 30 tahun. hehe3.. Tak de kene mengene ngan pendatang or penjajah p0n..cume tourist jer atau dalam bahase skemanye pelancong and pelawat jer yang datang. Tak baek kate dorang pendatang sebab dorang semua tu ade permit taw..hehe3. Dan lagi satu pic budak yang macam kene dera kat atas tu sebenarnyew aku yang dera dye macam tu. Anak murid dari sekolah aku jugak tu..hahaha3. Sape suh degil sangat, kan da kene ikat kat tiang buluh..hehe3.

Ermm papep0n meriah gaklaa kem ari tu, dan ramai gaklaa scout yang terlibat. Dari thailand, singapore, brunei and indonesia p0n ramai. Pape p0n syabas sebab dah menjayakan program camping tersebut. huhu3.

Ini model dari scout indonesia.. hensem x???haha3.. Dye cakap nak datang cnie kene bayar duit penyertaan sebanyak 4 juta sorang...perhhh!!! banyak giler duit dye kan..tapi 4 juta rupiah laa bersamaan RM2000. Kaye gaklaa mak bapak dorang nih..huhu3.


nie tempat kem sekolah aku..

aku dera b0dak2 tu kutip sampah pakai tangan...padan muke!!!ngehhngehh...



hebat!!! Brader tuh dgn penuh semangat wat keje..Teng0k betapa kuatnye dye, angkat tangga sebelah tangan jer.. Tu belum korang teng0k dye angkat sebijik lori lagi, tapi aku tak sempat nak snap pic dye mase adegan tu...haa lagi hebat x???...yang tu aku tipu..huhu3. ..puji lebey2 kang jadi koya lak brader tu..hahaha3.






*sedikit terkilan sebab xdapat nak ngorat awek2 indonesia yang c0mel2 macam nikita kat atas ni ari tu...huhuuk3..:'(


No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v