My Web


Friday, March 18, 2011

Waaa Panasnye...

Ari nie aku h0t giler laa.. Dahlaa per0t tengah sakit pastu ade pulak benda yang membuatkan aku naik darah.
Tengah sy0k2 aku tulis entri yang panjang giler tadi tibe2 jer komputer aku black0ut. Ni mesti keje orang sini gi tutup suis utama kat ofis aku nie. Beng0ng sungguh laa..Abes semua idea aku nak tulis tadi hilang. Dahlaa entri aku tadi tu pasal aku tak puas hati ngan seseorang, ni ade lagi makhluk yang buat kan aku rase sakit hati.

Kalau nak tutup p0n bgtawla awal2. Bagilah amaran dulu kew, bunyikan siren kecemasan dulu kew,atau bagi surat notis pemberitahuan kew tak laa aku bengang macam nie. Rase macam nak langgar jer bunt0t kereta dye. Law depan aku da lame aku lempang laju2. Jangan sampai aku bertukar jadik......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nanti aku..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
fire kau jadi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
"cilake punyew ultraman..abes hilang keenseman aku.."

No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v