My Web


Friday, March 18, 2011

BUdak yang Bengap Mentega

Pada suatu hari di dalam kelas 5 Pintar yang pelajarnye takla pintar manew p0n. Kelas p0n yang terakhir, nak kate b0d0h tak laa sangat budak2 kelas tu, tapi bengap2 jer.wahaha2..hishh..astaghfirullahalazim..(tak bek ngutuk orang)kikii3.

Nak di jadikan cerita, pada ari tu seorang ustaz masuk ke kelas 5 Pintar ni dan nak mengadakan amali cara2 mengambil wuduk. Name p0n ustaz mestila mengajar subjek agama kan, tak kan ajar subjek matematik lak kan. Salah sorang budak dalam kelas tu tersangatla nakal nyew. Name dye Abdul Bedul Bin Bedal. Dye suke memperb0dohkan kawan2 dye selain sering jugak suke mengenakan cikgu2 nyew sendiri. Bukan aper, dye ni jenis suke bercakap pandai kononnyew dye laa yang lebih pandai dan tahu dari orang lain. Tapi sebenarnyew dye tu bukan pandai p0n. Bodoh jer bertingkat2.wahahaa2.

Semasa ustaz tersebut menyuruh para2 sakura pelajarnyew mengambil wuduk tu, Abdul Bedul dengan pantas mengambil giliran pertama. Kononnyew nak tunjuk hebatlah kat kawan2 dye yang lain tu. Dye sememangnya tahu cara mengambil wuduk dan dye melakukannyew dengan sempurna sekali. Tapi yang menjadi kepelikkan bin kehairanan ustaznyew itu apabila dye mengambil wuduk sebanyak 2 kali. Lepas tu ustaz tu p0n bertanye la kepada budak itu.

Ustaz : Abdul, napew kamu ambik wuduk 2 kali??? (sambil menggaru2 di kepala..tapi sebenarnya jari dye garu s0ngkok..)

Abdul Bedul : Ustaz, saya ambik wuduk 2 kali sebab kalau semasa saya sembahyang saya terkentut, wuduk pertama saya abes dan wuduk kedua saya tu leh jadi backup..jadi sembahyang saya tak batal la kan ustaz.(dengan penuh yakin dan selamber dye menjawabnyew)..

Ustaz : Kepale hotak kamu!!! Sape yang ajar kamu?? (konfius,bengang dan rase macam nak gelak juge tp cover jer lebey)

Abdul Bedul : Ustaz lah...sape lagi..

Ustaz : glurrpp...#$%#%^&^&*#$#

Pangggg!!!! Penamp0r sebijik.. Dan selepas tu muke Abdul Bedul terdapat Cap Mohor 5 jari..


No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v