My Web


Wednesday, March 9, 2011

Perkhidmatan Br0adband yang Cam haraMjaDah



Ari nie cuace nampak 0k..c0ol jer. Tapi ade kat setengah2 tempat aku nie dah naik air. Banjirlaa ape lagi..huhu3. Nasib baik kat rumah aku tinggi. Bukan tinggi2 diawan yer. Cume terletak di kawasan bukit jer. he3.. Ermm.. bila melihatkan pada tajuk entry aku atas nie bukan kisah banjir yang aku nak criter tapi tentang satu perkhidmatan br0adband yang amat chilakew jer bagi aku..





Semalam aku tryla apply salah satu perkhidmatan br0adband kt malaysia nie, ingatkan semalam dapatla aku nak layan pesbuk kat handf0n nokia aku tu..skurangnyew blehla jgk nak teng0k muka2 cipan & tenuk dalam fb aku tu. Lepas skit rase gian nak berpesbuk, tapi bile aku da apply & cube untuk searching web fb tibe2 lak kuar menatang haram yang nak mintak username & passw0rd. Aku da jadi pelik n pening seperti babun mabuk t0ddy da memikirkannya. Sebelum ni aku pernah gak guna perkhidmatan br0adband yang laen tapi xpernah wujud p0n menatang haram tu. Menyusahkan bet0l!!! Puas aku cube nak search dgan menggunakan ke-skilan aku tp xlepas gak..Beng0ng sungguh menatang nih!!!









Aku da panas hati & panas line bt0l mase tu..Naseb baek ade teh 0 ais depan mata yang b0leh mnyejukkan skit. Wat abes duit aku jer gi langgan. Dahlaa charge mahal dari line yg laen, igtkan berbal0i laa perkhidmatan dye tapi aku yang berbal0i2 abes $$ duit. Hantu sungg0h!!!!


muka dahlaa ijau, ingat aku tak0t kew!!!

                


Sampai tertid0 aku menyumpah seranah kt br0k+ban tu. Memang lepas nie aku da t0bat xm0 langgan menatang tu lg. Malaslaa aku nak sebut line mane yang wat chilakew tu sbb dye p0n antara yang terkenal gakla perkhidmatannya kat malaysia nie. Kalau cakap lebih2 kene ' see u in court' lak..tapi.....






* ni aku nak tujukan untuk perkhidmatan br0K band tersebut







                               #



                               #



                               #



                               #



                               #



                               #



                               #



                               #



                               #


                                                           Fuckingshit!!!! !!!


No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v