My Web


Thursday, March 10, 2011

Nasi Lemak , Telur Masin

       Sarapan pagi @ dalam bahasa IT 'bekfes' memang perlu bagi 0wang2 yang nak melakukan sesuatu pekerjaan, c0ntohnya para2 pekerja *bukan para2 sakura ye, b0dak sek0lah, xkesahla janji 0wang tu masih hidup. Standard laa waktu pagi besenya orang bekfes ngan r0ti, r0ti canai, nasi lemak telur mate duduk atas, mee, mee h0n dan besenya bukan makanan yang berat2 la. Pekena lak ngan air tea 0 or tea susu kew,mil0 kew, pehh!! memang sy0klaa.^_^v.  Terliur lak aku teng0k pic kat bawah nie..huhu3..:p nyumm..nyumm!!!

nasi lemak special

roti canai

 
mee g0reng
             
                  Mesti korang da bese teng0k orang laen post entry macam nie kan. Tapi tu semua memang da jadi rutin & menu harian orang2 kat malaysia makan makanan cam nie untuk bekfes kan. Yang aku nak criter kan skunk nie, pagi tadi aku makan agak pelik sikitla utk bekfes. Makan nasi lemak kosong + telur masin. Korang pernah kew?? ermm mugkin ade yg pernah n mungkin yang x kan. Tapi tu laa first time aku makan nasi lemak dgn telur masin.huhu3. Pagi ingat nak laa wat telur mata kew or telur dadar kew tp bila aku nak cari telur tu *lupa nak cakap,telur tu bersamaan telur ayam k..tak0t ada yang salah faham lak..hehe3. Ermm aku cari punye cari, xjumpa2.. Last2 aku nampak ada telur masin yang mak aku rebus semalam x belah lagi. Dari pada xde pape lam nasi lemak tu baek aku try jer letak telur masin.skurang2nyew ada telur gak nasi lemak tu. Opps silap ckap..hehe3. Sekurang2nyew nampak menarik skitla nasi lemak tu kan..huhu3 Bila aku try menikmatinya, Pehhh!!! leh tahan gak rasanya.. Sedaplaa jgak walaup0n xpernah rasa mcm tu sebelum ni..huhu3.

nasi lemak



telur masin

      

             +




             
selamat mencuba!!!! huhu3. ^_^v


No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v