My Web


Friday, March 11, 2011

Khurafat..Dan akhirnya..!!!hahaa3



' Pagi-pagi gos0k gigi, pakai baju gi sek0lah '..lalaa3. Eh pe hal lak aku ni. menyanyi lagu bdak2 lak.hehe3. Saje jer nak test suara. Masih 0k pitching p0n xlari lagi.huhu ^_^.


Nak taw kenapa aku epy semacam jer ari nie sebab aku dah dapat mengkhurafatkan diri dengan mend0wnload citer khurafat tu. Dah lama mencari dan akhirnya hari nie selesai gak proses mendownload nyew. hehe3.


Lepas ni bleh laa layan hantu sorang2 kat cnie. Selamat duit aku xyah beli DVD. wahaha3.








Tu jela p0n yang aku nak bgtaw. entry pendek2 sudah. NAk gi t0nt0n dulu. Chau cin Caw!!! ^_^v~

No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v