My Web


Friday, March 4, 2011

Keliru 0r ConFius???????

              Dihadapan k0mputer aku yang m0nitornyew bersaiz 14 inci dan berbekalkan kelajuan processor pc 2.01 ghz nie aku mengadap pesbuk. Macam biase lah. Ni lah rutin harian aku kt tmpat keje nih. Dah name p0n keje technician k0mputer, xkanlaa aku nk gi wat keje makcik cleaner 0r mesin rumput lak,mestilaa keje aku mengadap k0mputer ni jer 24 jam kan..huhu3






               Pagi yang indah dan disejukkan lagi dgn angin dari kipas cap KDK yg berkuasa tenuk nie...eh silap..bkn tenuk tp elektrik..kikii3..ermm sambung balik, tapi aku rasa ari nie ari yang macam ntahpape jer. Perasaan seperti gundah gulana..fuh!!! ayat klasik tu..ermm smbung lg,rasa tak tentu arah,jantung dup dap dup dap..amb0i..hehe3..smb0ng m0od balik, dan..arrhhh!!!! Ape sal aku rasa cam konfius jer erk??? Knape laa k0 dtg kat aku wahai encik confius @ name melayu nyew keliru..oh aku keliru, hati makin keliru..eh mnyanyi lagu ajai laa plak..adoyaii. x_x.



               Susah betul aku rasa nk wat keputusan skrg nie. T0longla jgn mendesak aku lagi. Karang aku jadi xbet0l camner?? Nak kew org bertanggungjawab??? xnak kan..tp mgkin ade kot 0rg yg brtggungjawab akan tgkap aku law aku da xbet0l..(jabatan psikiatri) @ jabatan hospital bahagia..huhu3. Apehal laa ngn perasaan aku nie, bkan salah aku sampai terjadinyew perkara yg xdiingini camnie. dan bukan salah mak ayah,datuk nenek,pakcik, makcik,mackik jiran sebelah umah aku,anak makcik yang jual nasi lemak kt simpang tu dan semua yang ade kaitan ngn mereka..bkan salah d0rang. Tapi kenape aku keliru lagi nk wat keputusan yang mungkin akan membahagiakan aku nie..Ahhh dimana silapnyew??? Ape kejadahnyew semua nih??!! Jangan salahkan ibu yang mengandung!!! fuh!!! ter emosi plak..be c0ol down..huhu2. TaPi kalau aku wat keputusan ni jgk aku tak0t aku yang kan merana nnti.


                 Walau langit jatuh ke bumi kew, lautan gunung berapi snggup ku redahi kew atau cmne sekalip0n aku tetap kene wat keputusan jgk sebelum perkara buruk lagi akan berlaku. Perkara buruk yg cmner??haaaa tu yang kita xtahu tu.. Arhh terbuat lawak lak. M0od tgh siyes nie. Walau bagaimana cara sekalip0n, eh panjang lak ayat aku nie..huh!!! Aku mmg terpakse jgk bwat kputusan yang terbesar dalam hidup aku nie. Aku xkire!!! aku kene hilangkan jgk semua kekeliruan dalam hati aku nie walaup0n aku terpaksa cube dgn cara yang lebih ekstremz cont0hnyew kalau dgn makan selipur jepun kew, terjun l0ngkang kew, panjat tiang bendera kew atau ape2 jelaa cara sekalip0n yang xmasuk dek akal pemikiran manusia @ xtercapai dek akalmu..(eh macam tajuk lagu lak da) janji aku dapat ilangkan kekonfiusan aku ni. Aku da xder cara laen lagi da & aku xboleh lari lagi da. Kalau tak nanti aku jgak yang akan dipersalahkan. Aku takm0 menanggung malu dan aku xnak keluarga aku kecewa ngan aku disebabkan hal kecik camni.. Tapi aku masih berfikir, Boleh kew aku nak wat keputusan skunk nie??? Adoyaiii..law aku xwat keputusan skunk,da tu bile lagi aku nak wat..xkan nak tggu tahun depan lak,xkan sampai kucing tumbuh ek0r 2 lak, xkan nk tggu sampai babun jadi tenuk lak..eh bkn same kew makhluk tu??..aahh lntak laa same ke x p0n aku peduli hape..hu3. So!!! skunk aku mesti wat keputusan & aku mesti menghilangkan rasa confius bin keliru nie.






           Aku pasti boleh!!!! Dengan lafaz bismillah aku akan membuat keputusan antara hidup dan mati ni. Kalau korang semua nak taw aku keliru sal apa,k skunk aku akan bgtahu.. aku cume confius...                                                     
                                  *
                                  *
                                  *
                                  *
Es0k aku nak gi kuantan ke tak erk??? confius la nak gi ke x sebab takot bajet lari.... hahahaa3










* duit x ader tp hati mau gi jalan2 gak..adoyaii..xper2, bak kate pepatah, biar pokai asalkan nampak style..hahaha~ ^_^v peace!!!!





Photobucket

 By Firdaus Blurtz ^_^v


No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v