My Web


Monday, March 7, 2011

Aku se0rang ganGster jalanan!!!

            Pada pagi yang damai, burung-burung terbang sambil berkicauan di awan..Semuanya nampak indah ari itu, tapi aku terpaksa melalui detik2 yang menyakitkan. Bayangkanlah kalau orang yang sedap2 tengah duk dalam kereta kena campak kat luar. Memang jatuh berguling2 semestinya.huhu3. Abes badan aku calar luka2, 0rang yang campak aku dari kereta tu sebenarnya angg0ta p0lis. Beng0ng sungguh!!! ingat badan aku nie xder insurance ke hape!!! adoyaii..aku merintih kesakitan.
 

           Masa tu baru aku sedar kenapa aku dicampak keluar,sebabnya aku baru terlepas dari tahanan p0lis sebab aku ni se0rang gangster. Tapi bukannya Sarip Dol gangster kampung dusun k. Disebabkan p0lis da layan aku macam tu jadi aku rasa nak balas dendam. Sebelum nie aku baek jer tp bila p0lis da layan aku macam tu jadi aku p0n nak jadi jahat bt0l2 laa.. dah alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke telinga..hahaa3. Ada ke pat0t dorang campak aku kat tepi lorong belakang rumah orang. Malu laa aku kalau orang nampak. Tol x??? Xguna t0l polis2 tersebut!!!

   Bila aku da bangun  & da abes maki hamun aku kat p0lis td tu, aku p0n gi laa jalan2 sambil usya2 awek kt lorong tu. Tapi bukan awek yang aku jumpa, ada basikal lak entah b0dak mana parking baek kt situ. Aku p0n apa lagi, setelah di usya2 line clear aku p0n terdetik lam hati.. 'Peluang baek nie, aku rembat jelaa basikal nie..' Nak jalan kaki balik rumah jauh la plak. mau makan sehari baru sampai. Naek teksi xde duit la plak. Rezeki da didepan mate dan dengan penuh style aku p0n memcycling basikal tu.huhu3.
  
            
              Tapi tu tak laa jahat sangat yang aku buat..Setakat mencuri basikal tu gangster sarip dol kamp0ng dusun p0n leh bwat kan..Jadi sebelum maruah aku sebagai gangster diperkotak katikkan, aku p0n melakukan aksi kejahatan dan kegangsteran yang ekstrems. Sebelum sampai rumah, aku duk lepak sekejap kat tepi jalan sambil usya2 kereta sport yang tengah jalan tu. Bila dorang berhenti kt trafic light, apa lagi..dengan pantas aku berlari ke kereta tu dan buka pintu sambil tumbuk muka tuan kereta tu. haaa nampak..gangster x aku?? hahaha3. Bila da dapat curi kereta tu apa lagi, aku terus pecut balik rumah la..Abes semua lampu isyarat aku langgar jer. Kalau setakat langgar lampu isyarat tu ok lg, ni siap aku langgar sekali tiang dye sekali.wahaha2. Padan muka, abes huru hara aku bwat kat jalan raya bandar tu.hehe3.

                 Bila aku sampai rumah, aku teng0k family aku tak ada kat rumah. Tapi geng2 aku masih ada lagi.huhu3. Semua hebat2 geng2 aku tu. Masing2 ada senjata2 yang terkini. Bila aku sampai tu, dorang terus suruh aku jadi kepala dorg atau bahasa dalam karangan bahasa melayu, 'sebagai ketua mereka'.huhu3. Bila dah jadi ketua, memang lagi naik tocangla aku dibuatnyew. Senjata canggih2 aku dapat, duit lak boleh dapat free jer. Sebagai ketua, aku p0n ajak geng2 aku merancang strategi untuk membuat kejahatan lagi dasyat. Dari situ bermula laa kegangsteran dan kejahatan aku. Merompak, membunuh, mengeb0m tp bukan pengeb0m berani mati k. Huhu3.. Nama aku mula terkenal ke seluruh bandar tu. Polis semua wanted aku. Tapi aku rileks jer. Polis tembak aku, aku id0p lagi. Biase la badan kebal kan..huhu3. Bila kejahatan yang aku bwat tu da melebihi batas dan sempadannya, dengan rasa tak malu & silunya p0lis ramai2 nak tangkap aku. Aku p0n ape lagi, lari lah!!! Dalam masa aku larikan diri tu, macam2 kereta aku tukar. Motor p0n aku gune. Semua aku curi jerk. nampak!!! gangster kan???huhu3. Polis yang kejar aku tu bukannya sikit, siap dengan truk, kereta peronda, motor, helikopter dan paling hebat siap dengan kereta kebal. Padahal kejar aku sorang jer. memang tak aci t0l.. Teng0k, nampak sangat yang aku nie bt0l2 gangster yang paling merbahaya..huhu3.
   
            Tapi bila aku dah letih larikan diri tu, aku p0n nak laa mencabar dan bersemuka dgn polis2 tu semua. Dengan menggunakan baz0ka yang aku ada, aku men-fire 2,3 buah kete p0lis dan semuanya meletup bagaikan sebuah peperangan yang dahsyat giler. Tapi entah macam ner ada plak kutu yang senyap2 datang kat aku. Aku da xleh lari mana2 dahla. Dahlaa baz0ka tu berat, pengsan aku kalau aku bawak sambil berlari. Jadi terpaksa la di BUSTED kan dekat situ jugak. adoyaii...

             Tapi camne p0n aku dilepaskan jugak, yang cuma hilang duit sikit dan senjata aku jela yang p0lis2 tu rampas.

Arrhhhh!!! malas t0l da naek maen game ni dah. terasa bosan laa plak. Da laa kne tangkap pastu mission xselesai2 lagi. Samb0ng sok plak laa maen game gta nie. huhu3


kat lorong ni laa p0lis tu campak aku..bodoh t0l.
hebat x aku???hahaa

nilah kekejaman yang aku wat. asyik mengeb0m jer..hehe3
nah!! ambik kau penumbuk sulung aku..hahaa3





A
p0lis syial yang membusted kan aku..beng0ng tol..!!!

ni lah aku.. name aku jint0l..hehe3





*kisah tersebut xde kena mengena dgn 0rg atau p0n suasana di malaysia. Ianya berlaku di Vinew0od,alaa yang dekat2 ngn h0llyw0od tu laa.hehe3.



No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v