My Web


Wednesday, March 2, 2011

~Ting t0ng..Blink-bLiNk!!!! ~

   Assalamualaikum wbkt..Whats up everyb0dy...huhu3..lama rasanyew x taip2 kt cnie..huhu3. Maklumlaa 2 3 minggu nie busy sket, macam2 aktiviti ada kt skola and terpaksa korbankan my time 4 this. Tapi ari nie nasib menyebelahi aku kerana telah diberikan masa yg terluang sdikit nie utk aku mengupdate bl0g yg da lama bersarang semut nie.hehehe3. alhamdulillah..^_^v

   Ermm aku nk citer ape erk??? jap aku nk pkir...ting!!! haaa da dapat idea..hehe3.. aku juz nak citer kenangan manis aku selama aku hidup nie jer..yg pahit takm0laa dikenang lg..huhu3..Ermm selama 24 tahun ni macam2 da aku hadapi,asam garam kehidupan yg penuh cabaran nie. Tapi dalam setiap peristiwa atau perjalanan hidup aku tu masih ada terdapatnya kenangan manis yg xbley aku lupakan.. Waktu aku masih sekola rendah 0r kecik2 dulu,aku igt lagi,aku nie sorg anak yg manjew sgt2..Selalu merajuk bila mak or ayah aku marah atau aku xdapat apa yg aku mintak..huhu3. Tapi bila aku merajuk tu, ayahla orang yg slalu pujuk..hehe3, masa tu rasa heppy giler bilaa dapat perhatian & kasih sayang lebih macam tu..huhu3. Lama jugakla aku dpt bermanjew macam tu sbb jarak aku dgn adik perempuan aku jauh skit..jadi dapat merasa dimanjewkan tu lama sikitla ..hehe3.
   Bila aku da skola menengah, kirenyew da besar sketlaa,:p kenangan yg aku xbley lupekan bile aku da pandai bawak m0tor.hehe3. Pastu ayah plak siap bagi mot0r lagi kt aku walau p0n masa tu aku xder lesen p0n...Mmg heppy tahap babun da aku rase..hehe3. Tp dengan selamber jer (*orang ganu ckap selamber rawk jer)aku bawak pergi jalan kt bandar & bwat macam jalan situ jalan aku yang punya jerr..hahahaa3. Dan pernah jugakla sekali p0lis tahan pastu aku lari bod0 macam tu jer depan2 dye..maaf encik p0lis..hahaha3. * Al maklumlaa masa tu da rasa cuak giler kentang dalam hati nih.. Dalam fikiran da terbayang suasana lokap camner..tak0t beb!!!...hahaha3. Tapi tu dulu laa,masa jiwa remaja2 dulu,masa nakal2 anak kucing & hati p0n tgh kering..:) Skunk da cukup lengkap semua da & xperlu dirisau2kan lg da..hehe3. Itu la kenangan aku masa sekolah menengah dulu2. Mungkin berlainanlah ngn korang kan.. Masa tu mungkin korang semua ade kenangan yg lagi indah cnt0hnyew masa tu laa bermulanyew cinta2 monyet nikan..Tapi aku xpernah fkir nak bercinta p0n masa skola..sebab tu xder kenangan yg macam tu..huhu3. Maklumlaa,diri bukan ensem mane p0n,sape laa yg nak kan..huhu3.(rendah diri plak da)..hahaa3 :p
     0k,kenangan seterusnya bile aku mula2 dapat kerja. Dapat lak kerja yg memang kena dgn minat aku.. Fuhh!!! memang terlebih2 heppy xterkata rasa masa dapat surat panggilan tu..huhu3. Tambahan pulak mak ayah memang suruh sgt anak dorg kerja dalam g0v nie & aku lak s0rg dalam ank dorg yg dapat. Memangg ser0n0kla rasa bile dapat buatkan mak ayah kita bangga dgn dri kita sendiri..^_^v.Dalam mase da bekerja ni jgk, ada kenangan paling buatkan aku suka giler '(giler lg)' hahaa..tukarlaa plak..suka sangat bile aku dapat beli apa jer yg aku nak..dapat beli kereta baru, motor baru & barang2 lain lagi laa. Itulaa harta aku yg aku dapat kumpul skunk nie..alhamdulillah..^_^v.  yang lain akan menyusul kemudian..hehe3. insyaAllah.
    Nampaknyew tu jela yg dapat aku ingat smpai skunk. Sebenarnyew kalau nk diikutkan banyak lagi tapi masa aku nak taip terhad plak. lepas tu ade pulak gangguan kejap tadi & membuatkan ingatan aku terbang lari..huhu3.. Tapi xpelaa, sekurang2nyew ada citer gak yg dapat aku k0ngsikan dgn korang sume kan & dapat update gak bl0g nie..hehe3. Pape p0n setiap manusia tu pasti mempunyai kenangan manis dan pahit yg tersendiri kan.. Kalau xde tu maknenyew orang tu xsempurna la hid0p dye @ *(mungkin jugak 0rang tu gile)..huhu3. Tapi sebelum abeskan bicara nie aku nak tambah sket,kenangan paling manis & terindah bwat aku adalah bila aku dapat kekasih hati skunk nie.. tulaa yg paling indah aku rasa..hehe3..jgn jeles..kikii3.. 
    Cukuplaa sampai cnie dulu aku nak taip. Ape yg baik tu datangnya dri Allah swt, & yg kurang tu datagnya dari diri aku sendiri. Dengan nie aku menyusun sepuluh jari memohon maaf andai tersalah kata2. Jadikanlah kenangan manis @ indah dalam hidup kita itu sebagai pelengkap utk hidup kita sebab ia akan membuatkan kita akan rasa lebih bersyukur & bhagia bila kita ingat semula walaup0n kenangan2 tu semua mungkin dah xdapat dikembalikan semula serta masa juga tetap akan berlalu.. s0 biarkan ia terus mnjadi sejarah & kenangan terindah dalam hidup kita sendiri.. Hope korang semua terus success n hepyy in our life!!!.. Papep0n life is simple!!! Yg penting ^_^v peace!!! Salam..







@-@v create by fidaus blurtzz
   



No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v