My Web


Tuesday, March 22, 2011

Budak2 yang tak tahu menghargai seni filem


Ari nie ade aktiviti padang lak kat sk0la aku. Aku malas nak ambik tahu acara 0r aktiviti apa yang d0rang wat. Bukan boleh bagi duit kat aku p0n. Bukan leh jadikan aku femes macam aizat p0n..eh ape yang aku ngarut nih. S0 bile keje aku da setel sume, macam besela kene layan dak2 tecik kat skolah nie laa plak. Adik kt rumah p0n malas nak layan nie pulak dak2 skolah yang beratus owang nie.huh!!!

Yang membuatkan aku b0san nak jage dak2 skolah nie sebab d0rang suke wat bising laa..da macam suasana kat pasar borong da aku tengok..pening kepala nak jage mulut d0rang tu. Mulut da laa busuk, gigi tak gos0k.huhu3. Ber0k makyeh sungg0h..Jadi nak mudah kan keje aku,aku pasang jelaa citer ant0o khurafat tayang kat skrin hijau besar, pastu buke v0lume dye kuat2..baru ade feel seram kan..

Cian plak aku teng0k kt dak2 nie bile part seram dye. menjerit macam kene sampuk jerk..hahaa3. aku teng0k rileks jerk. tak takot p0n. Tu la dye budak2 yang tak tahu nilai seni filem. Citer macam tu bukannyew seram p0n. tak yahlaa nak jerit2, wat bising jer. Ant0o p0n muke cam haram je aku teng0k. Memanglaa,da name p0n hantu memangla muka macam sampah..wahahaha3.

Tapi tak cukup macam tu, dak2 nie da jadi macam pengulas filem lak. Siap ulas citer lagi kat kawan2 dye. Macam laa dye sorang yang pernah teng0k. Aku da teng0k sejak dari dalam per0t lagi dah.huhu3. Tapi mungkin tu laa cita2 budak skola kt cnie,mungkin satu ari nanti dorang akan jadi producer 0r pengulas filem. Bolehla keje kat finas.hahaa3. Pape p0n, t0longlaa korang semua jangan bising..letih aku nak jerit suh diam. Aku bukan mak bapak ka0 nak jage kao setiap mase. Adoyaiiii....

No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v