My Web


Tuesday, March 22, 2011

Kesumbatan Yang melampaui batas2..

Semalam i call u, u tak answer...haaaahhh!!! bukan tu yang aku nak cerita kan.. Tapi ari semalam yang membuatkan aku menjadi 0rang yang paling kesumbatan lam dunia nie. Da macam tenuk hilang anak dah jadinya diri aku nie. Nak wat tu tak kena,nak wat nie tak kena,..ape yang kene aku p0n tak tahu lah.


Da puas aku cube nak hepi kan diri, dengan cara duduk iktidal, main lompat2 bintang, ajak budak sekolah main polis tantri semuanya tak berjaya hepi kan diri aku. Aku b0san teramat sangat, rase da malas aku nak keje kat sini dah. Rase kalau b0leh aku nak duduk kat satelit jer macam nie. Aaahhh kesumbatan telah melande diriku. 



Aku da xtahu ape yang dibuat oleh anak makcik kiah si penjual nasik lemak tu sekarang..aku da tak dapat teng0k 0rang berjiwang2 di fb masing2..aku da tak leh nak teng0k tenuk2 mengupload picture kat fb dorang.. Tak dapat jugak aku nak gad02 ngn orang dalam fb nie..And paling aku terharu aku tak dapat nak update bl0g nie semalam..aaarrhhh!!!!
Internet!!!! kenapew ka0 lost time aku memerlukan mu!!!!!............

No comments:


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v