My Web


Tuesday, October 4, 2011

budak sekolah ketagih game!!!!

assalamualaikum wbkt..

Ari nie mo0d aku dah jadik cam cik mamo0d security da..(ape kaitannyew??)..kureng selesa ditambah plak dengan masalah yang sedang dihadapi skang...nak tahu masalah ape??? masalah perasaan or hati laa...alamak oii!!! terjiwe tisu laa plak..huhu3. Tapi tu laa yang sebenarnyew. Macam mne p0n bukan tu yang aku nak citer kan..lagip0n takkan laa aku nak luahkan msalah aku kat dalam blog ni kan...dahlaa lame tak update..sarang badak sumbu p0n da bersepah lam blog aku ni dah... Hahh!!! tu aku nampak cicak tokek tu...jap2..aku nk gi tangkap jap... Paaakk..!!!! alamak tak dapat plak.. Nampak kan, blog aku da jadi macam hutan belantara dah..sampaikan cicak tokek p0n leh habitat kt cnie..huhu3. 

Firstly aku nak mintak maaf kat follower2 yg sentiasa tengok2 blog aku nie and sntiase remind aku bile nak update?? Aku bukan ape, cume kekurangan mase,sibuk sikit ngan tugasan dan idea kureng mencurahkan di ladang gandum dalam kepale hotak aku nie..tu yang lame tak update tu.. Sori yer..nanti same2 kite naik lori..:p

Oklaa, maaf p0n da mintak..tggu korang jelaa bagi maaf..law xnak bagi xperlaa..korang jgk jdi jering nnti..tangkai2 takmen dah..bukan leh makan p0n..hehe3. Sekarang aku nak mulekan sikit penceritaan pada entri aku yang first nie setelah 2 bulan xupdate.. Ok, camni citernyew, pagi2 tadi mase aku sampai tmpat keje aku nie iaitu sekolah ni laa ade sorang budak yang agak2 nakal tp takley kalahkan nakalnye si namawee tu lg...huhu3. Otak tara tu.. Dye dgan selamber gi kat aku kononnye mcam nak jempot aku gi masuk ofis.. K0non nak tunjuk baeklaa ari ni tu... tebiat ke hapew...bajet aku xtaw lam fikiran dye tu..penuh dengan kejahatan(muslihat). Rupenyew buat baek ngan aku tu sebab nak msuk bilik akses..tu yang tunggu aku tu siap wat muke 3 suku. Dorang ni bukannyew ape, saje nak maen game kat bilik tu.. 

Mase aku nak buke pintu tu p0n berebut2 macam kene sampuk syaitanirojim setiap diri dorang masing2 nak masuk.. Macam takde disiplin.. Yang pastinyew dorang semua nie memang da ketagih ngan game..aku takley nak wat ape dah.. Hanye boley jadi supplier jer utk dorang dptkan st0k utk lepaskan gian... Law tak dapat mulelaa dorang tu menggigil2..ado0ii nyer ter p0n...tak boley nak sekat dah... Agak2 ape ubatnye yerr??? Cer bagi pndapat skit??? Nak bagi penyepak, nanti ibu-ibu, bapak-bapak dorg semua datang berhijrah ke sini plak.. Agaknyew law bagi suntik colour refill kat dorang nie baru berhenti ketagih dorang tu kot...barulaa meriah skolah nie ade budak2 warne warni nanti...kuikuiii3..

Disini lah kejadian tersebut berlaku..suspek masih sedang diburu..(hah..!!!apekah??)


Lupe plak...di kesempatan nie, aku nak ucapkan gud luck pada sepupu aku kat trgganu tu dan pada semua budak2 1 Malaysia yang ambik PMR ari nie..Wat yang terbaik k..!!! Chaiy0ok..!!!





*citer aku tak besh mane ar kali nie..harap korang bace jelaa erk.. Ape2 p0n akhirnye update gak blog aku nih... Yah0ooo... :))
Nak gi bertapa jap untuk hilangkan tensi0n ngan masalah2 yang melandew skrg ni..huhuu. :(

5 comments:

Liyana Zahim said...

Alaaa ban jela game tu.. Adoila.. Hahaha! Mak bapak dorg bhijrah ke skolah lg bgus.. Biar die tau pangai anak2 dorg kt skolah! Caittt!

FirdAus BluRtz said...

masalahnyew..mak bapak dorg plak dtg berhijrah kt cni jdi ultraman tuk fire sy...huhuu3..adoiyaii...:p

iKhRam said...

hahaha.. amboi.. ganaznyer cik liyana zahim kiter nie..

apapun jgn tension2 sgt k?

Anonymous said...

haha. ade muslihat di sebalik muka 3 suku. muahaha

emm nak buat ape erh? skg ni ibubapa dah lari konsep bile hal2 anak dorang timbul. adehhh

FirdAus BluRtz said...

iKhRam : dye tu mmg ganaz... hehe3..
ermm ok,thankz 4 advice n foll0w br0..



i am S!L4H.. : yup, mmg ade labi-labi disebalik muke 3 suku tu...hehee3. Ermm tu laa msalah mak bpk bdak2 skunk ni...ank kne jentik skit da siap mari bersilat kt skola plak...pdahal anak dorg degil..ikot prangai bpak..hahaaa3


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v