My Web


Thursday, August 4, 2011

Hari ini Hari Penetasan aku..

peace!!! aku anak burung unta..haha3


Assalamualaikum..

Sejuk sungguh pagi2 nie,ketar abes jari jemari ku ini sambil menaip entri di bulan ramadhan tika aku sedang bertugas di ofis ini. Ditemani dengan angin sepoi2 dari kipas cap KDK menambahkan lagi kesejukkan yang tersedia ada, membuatkan diriku seperti nak memerut (buang air besarlaa). Gigilan diriku ini makin terasa bile teringatkan detik saat, waktu ketika dan masa di hari Khamis nie.

Ok,laa yang diatas tu cume mukadimah saje. Nampak skema kan...hahak3..sebab suda terpengaruh ngan ayat dalam novel la tu..hehe3. Oklaa macam nie laa senang..Kat entri ni malas pulak aku nak citer panjang2.. Kalau citer banyak p0n tak gune,tendang p0n tak kene... S0 aku nak lurus point jelaa...hehe3. Seperti dalam entri lepas ade aku katakan bulan 8 nie adalah bulan penetasan aku, s0 ari ni adalah hari penetasan aku yang ke-17 tahun..Sweet Seventeen..:p hihiik3..sungguh c0mel... Haaa..percaya tak??? percaya tak??? Arrhh poyo laa ka0..haha3..tu aku tipu.. 

Wokey laa.. Dengan ini saya penyimpan mohor besar raja2 kepulauan Amazon ingin mengishtiharkan bahawa sebenarnya ari nie 4/8/2011 adalah ari my besday yang ke-24 tahun. huhuk3..tua da aku..pt0tlaa da berjanggut.. embekk..emmbeekkk..l0l.. Ermm Papep0n aku rase bersyukur sangat sebab tahun nie ari penetasan aku macam member aku cakap jatuh dalam bulan ramadhan bulan yang mulia ini. Semoga mendapat lebih berkat dariNya..Aminn.. 


Buat kawan2 yang mengenali diri aku aku dalam blog nie sila wish besday kat aku. Ini adalah satu arahan!!!..sebarang surat menyurat atau bantahan tidak akan dilayan. Ini kerana kawan2 di fesbuk sudah mengewishkan kat aku..eh betul ke spelling aku nih..aahh..lantaklaa... 

sile lakukan seperti beliau... :)

Ok,laa dikesempatan nie aku nak ucapkan bebanyak2 lah terima kasih kepada mak kerana telah bersusah payah dulu tuk melahirkan dan membesarkan aku.. Pada ayah jugak trima kasih banyak2 kerana dah menjaga aku dengan baik selama nie. Aku sayang dorang sebab tanpa dorang mungkin aku takde dalam dunia ni..aku bersyukur sangat2..:( touching...sobb.ssoobs.. tak lupe jugak pada semua kawan2 yang telah wish kan besday kat aku dari semalam hingga ari nie dan yang tengah dalam proses tu, Trima kasih sangat2. Ingat gak korang kat aku erk.. Sangat terharu..huhu3. Dan kalau ade sape2 yang nak bagi gift kat aku tu, sile2 lah berbuat demikian sebelum tarikh tutup yer..Cepat2, peluang ni hanya sekali dalam setahun.. hahak3..:). (aku memang muke tak malu mintak hadiah kat orang)..aarhh..pedulik hape aku..:p.



gift f0r me...tp tak dapat lagi..sedang menunggu dengan penuh kesabaran...huhu3

Ermm aku rase nak celebrate besday nie mase hari raya nanti lah.. Ok tak???Ok tak???..hehe3 (^_^)




*Sangat terharu dan gumbira di hari ini..selamat hari raya.. Maaf zahir batin..:p.eh...apekah??
Sape2 yang l0m wish besday kat aku sile wish k.. Peringatan kali ke 2. (jangan tunggu sampai peringatan ke3..nanti surat merah(amaran terakhir) akan dikeluarkan dan dihantar ke setiap rumah anda!!!) :p.

6 comments:

bila hati kata cinta | sayang | rindu said...

happy birthday firdaus .. huhu takot gak bab arahan kan :) semoga dipanjangkan umur,d murahkan rzeki n dpermudahkan jalan hidup :)http://cikieracantik.blogspot.com follow aw ni arahan :)

Liyana Zahim said...

Hapy born-day fren.. Pasan nk sweet 17 cet!!! Hahaha.. Ni entry bapak pjg siap smpt upload pic lg lam ofis.. Gile ar. Hahahahahahahahahaha..


Sengal!!! Ok arahan diterima.. Sy sudah wish bap sni jam g shock! Amcm boleh?

FirdAus BluRtz said...

cik iera : hehe3..yup..mesti kene rase takot...:p. Papep0n thankz sebab sudi follow my blog n wish my besday..thankz s0 much.. :)

FirdAus BluRtz said...

cik Liyana : Hahaha3..bukan pasan..tp this is a fact k..haha3..

tulaa ingatkan nak type pndek jer, tpi kate2 mencurah plak..maklumlah setahun sekali jer besday nie..hehe3 :)

0ooh jam tu xleh nak bap2..nanti sy babap kamu..hehee3. Nak yang pasar mlam punye g-shock???kehkehh3..:p

pape0n thankx s0 much 4 ur wish k. nnti jgn lupe give me a some gift yer.. (^_^)v peace 4 all!!!

bila hati kata cinta | sayang | rindu said...

heeee sbnrnya x mao wish n follow tp dgr arahan tu wish n follow la jgk .. hee wc:)

blog-tips-kurus said...

hepi belated bday!

same bday bff le.. :-)


Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v