My Web


Tuesday, May 24, 2011

SawaN tid0 malaM

ni da macam tersampuk syaitanirojim dah ni..


Apa lah yang tak kena ngan diri aku malam nih. Nak suh tid0 p0n susah,dahlaa es0k ade tugas berat yang perlu aku kerjain..eh, ter-ind0n plak.. pusing kiri,pusing kanan...semuanye ase tak kene.. Mata plak asyik nak duk celik jerr.. Sejak bermenjak ade streamyx kat rumah ni, jadual tid0 aku p0n jadi tak ketentuan hala dah..Maen sebat jerr nak tid0 kul bape. Yang pastinye memang lewat tengah malam laa... Padahal aku bukan student p0n nak kene koya lebih bace buku berlambak2 sampai tak tid0..Bile time nak exam jerr rajin..huhu3.


Kan besh law dapat tid0 macam dia nih...mimpi basah lerr tu...huhu3

Aaarrghhhh....macamne p0n aku kene pakse gak mate nie supaya tid0.. Jangan maen muke buku dah..cukup2 ler tu...huhu3. Tak dapat tid0 lena, tid0-tid0 ayam p0n jadilah..asalkan dapat tid0 gak. Bubuh gam Cap Gajah jelaa kat mata nih..senang citer. 

Dah-dah...malas da aku nak bebel panjang2.. Baek aku tid0 dulu sebab es0k ade tugas penting antara hidup dan mati...demi nusa dan bangsa..kedaulatan undang-undang..kesopanan dan kesusilaan.. waarrgghhhh..ayaiiyaiii..ngant0k daa..

Es0k..aku nak cari kayu..nak cari kayu
nak cari kayu..nak cari kayu...
nak cari kayu...
nak carii....... krrroohh...krroohhh..zzzzz...(x_x)v..

2 comments:

Liyana Zahim said...

Klaula mkn tu ssh cam nk tdo bgus gak.. Rmai insan slim.. Oh nk slim!!!!!!!!

FirdAus BluRtz said...

sy sntase slim river..hehe3..
nak slim jgn mkn sminggu...hahahaa3

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v