My Web


Friday, March 25, 2011

pembunuh diri bersiri..


Buke jer fesbuk pagi2 nie nampak lak ade share vide0 pasal cubaan bunuh diri kat KB Mall Kelate nu.. Ape jadahlaa emosi, mata dan kepale hotak aku dijamu ngan bende2 yang macam nie. Dahlaa ari nie jumaat, nak maki kang dapat dose berbakul2 lak kan..

Tapi tula yang menjadi persoalan dan permasalahan nyew skunk. Asal masalah cinta jer nak bunuh diri.. Itu baru jer bercinta,bukan ade pe2 ikatan p0n lagi. Kalau tak sanggup berhadapan masalah cinta baek tak yah nak bercinta. Da taw bunuh diri tu salah disisi agama islam. Islam ke tak dak pempuan tuh???? Ape kejadahnyew semua nie???!!! Tak de mak bapak ke hapew???!!! Ade akai letak kat kepale lutut, orang ckap bod0 kang marah..tapi tu laa hakikatnyew.

Cube teng0k kucing aku, walaup0n putus cinta kew, dir0g0l bersiri kew sampai beranak tak der p0n dye nak bunuh diri.. Rileks jer dye..Sentiase berfikiran jauh dan positif..huhu3. 


Papep0n harap dak pempuan tu cepat2laa bertaubat sebelum ajal dye betul2 sampai. Law tak,ermmm entahlaa..tak tahu laa nak cakap camner..Lu pikirlaa sendiri..




*Baik bercinta ngan kambing baru tak der masalah..Law nak bunuh diri jugak maknenyew dye p0n bod0 serupa kambinglaa..wahahahaa. Seb baek kambing, law aku same kan ngan keldai kew, tapir laut 0r babun kew camnew???hahahaha3.


hai saya babun..mehlaa bercinta ngan saya...solo lagi nie..saya hensem kan???hehee3

No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v