My Web


Thursday, March 17, 2011

Cinta..Maafkan aku.

Aku yang lemah tanpamu..
aku yang rentung rentan karena
cinta yang telah hilang darimu
yang mampu menerajang menyanjungku..


Aku harap kau maafkan la diriku ini..
aku tahu aku tidak sempurna bagimu
tapi beri la aku wang ruang dan kesempatan untuk mencintai dirimu.
aku yang lemah tanpa dirimu..


Aku tahu aku telah membuat salah padamu.
Salah yang terbesar dalam hubungan kita..
Aku tak pat0t buat macam tu padamu.
Maafkan aku..

Semalam aku telah melukakan hatimu..
Aku cakap akan telefonmu waktu nak tid0.
tapi aku yang telah tid0 dulu
ini semua salah setannir0jim..
die yang telah hasut aku suruh tid0..
aku khayal dibuai oleh kata2nya..
Hantu sungguh punye setan!!!

muke dahla ber0k buruk..per0t buncit..pakai rantai mangga lak tu..cam syiaal jerk.

Maafkan abang yer sayang..
malam nie abang janji call sayang yer..
i l0ve u s0 much..^_^v






MySpace I Love You Glitter Graphics


*salah diri sendiri tapi setan jugak yang dipersalahkan.. Arhhh suke ati akulah nak salah kan setan p0n. Pedulik hapew aku..Dah memang dye setan..memang jahat cam setan la jugak..hahaaha3. Setan punye syaitanir0jim!!!!.

No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v