My Web


Wednesday, February 22, 2012

WW : Oooiii duit, k0 kat mana????



besh layan lagu kembara ni bagi orang yang dah di kategorikan macam aku nih...huhuu3... Lagu nih aku nak tujukan pada si pemintak duit yang dah tak ade sifat kesabaran dalam diri terhadap orang yang sengkek macam aku nih...huhuu3. Pembetulan2, bukan aku takde duit tapi kekurangan duit ujung2 bulan ni...huhuu3.. Wehhhh korang tolong dermakan duit sikit kat aku.. aku malas laa nak cari sendiri...nak duk tunggu duit jatuh dari langit jerr..hahaha3. :P
duit,duit dimana kau duit.....yeyeeahh...!!!!

No comments:

Cuba klik dulu

Kongsikan Bl0g anDa diSini..^_^v